thatrubberducky26thatrubberducky26

Main News Art Favorites Reviews Stats 2 Fans

Contact Info / Websites

All 65 game Reviews


Hop Bob Hop Bob

Rated 2.5 / 5 stars

meh



Talk Head Talk Head

Rated 5 / 5 stars

fun and kinda hard but i made the blue guy sing my name is tom http://www.newgrounds.com/audio/downl oad/309633,1,0,1,1,19,0,3,20,0,2,21,0 ,1,35,0,3,36,0,2,37,0,1,58,6,0,59,2,0 ,60,3,0,61,2,0,62,2,0,63,6,0,64,5,0,6 5,4,0,66,3,0,67,7,0,68,6,0,70,2,2,71,
4,0,72,5,0,73,0,3,74,0,1,75,1,0,79,2,
0,80,3,0,82,2,0,83,7,0,84,2,0,86,1,0,
87,2,0,88,6,0,90,6,0,91,2,0,92,3,0,94 ,3,0,95,2,0,96,1,0,98,2,0,99,3,0,100,
2,0,101,6,0,102,3,0,103,2,0,105,3,0,1 06,7,0,107,3,0,109,2,0,110,3,0,111,7,
0,112,3,0,116,2,0,117,4,0,118,5,0,119 ,10,0,121,4,0,122,7,0,123,1,0,124,2,0 ,125,3,0,126,6,0,127,2,0,128,3,0,129,
2,0,130,1,0,131,0,2,132,1,3,133,2,6,1 34,3,0,138,10,0,140,9,0,141,0,3,142,1 ,2,144,2,0,145,3,0,146,6,0,147,2,0,14 8,3,0,150,6,0,152,10,0,154,8,0,155,0,
3,156,0,1,157,2,0,160,6,0,161,2,0,162 ,7,0,163,3,0,165,2,0,167,1,0,170,1,0,
171,2,0,172,1,0,173,1,0,174,2,0,175,4 ,0,177,5,0,179,2,0,180,7,0,181,2,0,18 3,3,0,189,6,0,191,1,0,195,2,0,196,3,0 ,197,2,0,199,6,0,201,2,0,202,3,0,203,
4,0,204,5,0,205,10,0,206,2,0,207,7,0,
209,1,0,211,2,0,213,1,0,214,2,0,218,8 ,0,220,10,0,222,2,0,225,6,0,229,1,0,2 31,2,0,233,1,0,234,2,0,235,6,0,236,0,
3,237,2,2,238,3,1,243,1,0,258,2,0,259 ,4,0,260,10,0,262,3,0,264,3,0,265,2,0 ,266,3,0,267,1,0,269,2,6,270,3,0,272,
2,0,273,1,0,274,2,0,275,3,0,276,2,0,2 79,1,0,281,2,0,285,6,0,286,2,0,287,3,
0,288,1,0,292,0,3,293,0,2,294,0,1,305 ,5,0,306,10,0,307,2,0,308,3,0,309,1,0 ,310,6,0,312,1,0,313,2,0,314,3,0,318,
1,0,321,2,0,322,3,0,324,2,0,325,6,0,3 27,2,0,328,3,0,330,2,0,331,1,0,349,2,
0,350,10,0,351,0,7,352,2,0,353,3,0,35 6,1,0,358,6,0,359,3,0,362,2,0,363,1,0 ,382,0,3,383,0,2,384,0,3,



Dire Haven Dire Haven

Rated 5 / 5 stars

to hot

i love it very challenging but i had to cover the screen whe my mom walked in now im grounded but it was worth looking at those titties



Hot Ninja Moon Moon Hot Ninja Moon Moon

Rated 5 / 5 stars

challenging

this game is very challenging and hard i love games like this and the music was amazing good job :)


People find this review helpful!

Thelemite Thelemite

Rated 5 / 5 stars

one of the best newgrounds games

its fun and stuff <(best review ever lol)


People find this review helpful!

Weapon Name Generator (F) Weapon Name Generator (F)

Rated 5 / 5 stars

Blunt Rapier of Love

lol pretty nicew thingy you got therer



4 IN 1: Story Generator 4 IN 1: Story Generator

Rated 5 / 5 stars

awesome game!!

one of each :)

Hey all of you sweaty, babes I'm a bitch looking for a slutty night out with you! I love to shit and I play tap dancing. I hope you're a black person cause we would be pissing alll night long. We would do it like jackie chan and tom fulp(lol) after a night of pisss. If you're not pointy and ready to fuck then don't bother.

leo had just finished his semester at The enid University. leo was ready for the rabbit season and had plans to fly to your moms house and stay for OVER NINE THOUSAND!!! weeks to shit. Sadly leo was tricked and ended up in strip club where the evil turtle had been trying to take over the villages of the happy lady gaga. leo met osama bin ladin and they shit together.

They were very horney when they found the crappy can of whoop ass that would destroy the turtle once and for all. When they won the couple celebrated with banana until HAMMER TIME!. When suddenly a awesome earthquake started to destroy strip club so the planes engines were fucking and they were off to a sexy vacation in your moms house.

leo found themselves on the floor outside of bathroom feeling very dizzy and sick but not knowing why. leo decided to go back inside but was turned away by the horney bouncer at the door. leo wanted to get to the bottom of what had happend and asked 'want to see me eat my poop while i juggle' to which the bouncer, tom fulp replied 'FUCK YEAH I WOULD!!!' with a look of sweaty.

By this point, leo had given up trying to get back inside and decided to walk home but tripped on a crappy prostetic ass which was just lying in the middle of the road. leo who wasn't feeling too smart decided to fuck the object which teleported them to bathroom, which was filled with many people, all looking very aids infested, leo wanted to talk to them but soon passed out and found themseleves waking up in china, what had happend? leo didn't want to think about it anymore and decided to forget by rape.

End?

One day, leo got lost en route to funky town and had to stop and ask directions from a strangely buff man. 'Ah,' he said, before pointing thata way, and listing his instructions.

'You take a left after' 7 yards, go past the dildo - be careful it's a bit horney on the corner after that - and then you're going to want to continue for 1 foot until you come across the turtle sanctuary. Be careful there, they tend to get pretty coverd in shit at this time of night.

With that, leo tipped top hat to the kind stranger and continued on his way in his batmobile. As he passed out of sight, the stranger chuckled sexy and cast aside his disguise, and revleaed that he was in fact osama! What dire fate lays in store for you? Tune in next week to find out!


People find this review helpful!
Little-Rena responds:

Glad you like it :D


Newgrounds: Retaliation Newgrounds: Retaliation

Rated 4.5 / 5 stars

FUN

the controls were kinda weird but it was fun i liked it definatly play more later on



Osama's Revenge Osama's Revenge

Rated 5 / 5 stars

hellz yeah

i kicked his ass lol great game fun even if it wasent him but that made it even mor fun/funny



Alphaland Alphaland

Rated 5 / 5 stars

great game

very interesting and the reversed voice botherd me so i recorded it and reversed it was this from a book or something anyway the game was fun